Cameron Diaz (49) patřila mezi často obsazované herečky. Můžete ji znát zejména z komedií, ve kterých velmi vynikala. Pak se ale rozhodla, že filmový svět už není pro ni, a zvolila si jiný způsob života, ten rodinný. A s tímto přerodem přišla další významná změna – péče o pleť.
Cameron Diaz je pyšnou maminkou dcery Raddix, kterou jí a manželovi Benjimu Maddenovi, porodila náhradní matka. Vzhledem k pokročilému věku, ve kterém dceru měla, si nyní dělá srandu, že musí žít alespoň do 107 let. S novým stylem života mimo kamery došla i k názoru, že co se péče o pleť týče, je lepší minimalistický přístup.
Nedělá nic
Alespoň takto to řekla v podcastu Rule Breakers. Na otázku, jak o sebe pečuje, reagovala slovy: „Doslova nedělám nic. Nikdy si nemyju obličej.“ Co vedlo k této změně?
Byl to právě odchod mimo záři reflektorů, který ji přivedl ke zjištění, že se nechala ovlivňovat hollywoodským standardem krásy. A tak když zůstala doma, přestala používat make-up, protože na to dle svých slov nemá energii. Uvedla také, že posledních 8 let žije jako divoké zvíře.
Dříve tomu tak nebylo, protože jak herečka uvedla ve svých knihách „The Body Book“ a „Longevity Book“, musela se hodně snažit, aby zakryla svou pleť. Tu dokonce označila za hroznou. Dělala vše, aby své nedostatky zamaskovala. Kromě toho také experimentovala například s rtěnkou, kterou používala místo tvářenky.
Vlastní značka vína
Posledním filmem, ve kterém jste mohli herečku vidět, byl muzikál Annie z roku 2014. Vzhledem k její bohaté filmografii by nejspíše nemusela už do konce života pracovat, ale Cameron Diaz byla vždy velmi aktivní a podnikavá. A proto se není čemu divit, že dlouho nečinná nevydržela a založila si vlastní značku.
Čtěte také:

Karolína Kurková se podělila se svými tipy na krásu. Dříve se jí přitom kvůli vzhledu posmívali
Vzhledem k přiznání, že přestala používat kosmetiku, vám musí být jasné, že vlastní značka kosmetiky u ní nehrozí.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Herečka ale přišla s vlastní značkou vína pod jménem Avaline a veškerou energii přenesla kromě péče o dceru i na propagaci této značky na svém Instagramu.
Zdroje: Rte, Pagesix, Womenshealthmag, Instagram
Autor: Soňa Jiroutová