Všechny krásné lži – znepokojivý příběh s temnými postavami

Milujete tajemno? Máte rádi romány s podivnou zápletkou, se zajímavým rozuzlením či s nejasným vyšetřováním smrti? Po přečtení několika kapitol vás bude mrazit v zádech, tak jako mě. Peter Swanson je autorem řady podobně laděných románů s tajemnými postavami.

Harry Ackerson se vrací do svého rodného města a dozvídá se, že jeho otec, vyhlášený knihovník Bill zemřel za zvláštních událostí. Zemřel Bill opravdu jen náhodou? Postupně se Harry dostává na kloub smrti svého otce, objasní se řada nejasností týkající jeho vztahu ke své manželce i jiným ženám. Harry se podivně zaplétá se svou nevlastní matkou Alicí. Jaký měla vztah s Harrym? Co když leží na každém kus viny? Kdo způsobil smrt jeho otce? Je to tak jednoznačné, jak to vypadalo na začátku? Čtěte dál a dozvíte se více.

Již dlouho jsem se takto nebála. Nejsem příznivce thrillerů, protože nemám ráda smrt a tajemno v knihách. Kniha byla velice čtivá, neměla jsem možnost se vůbec nudit. Děj byl poutavý, místy mrazivý a tajemný. Autor střídal dějovou linii, která se odehrávala v současnosti a minulosti. S tím jsem neměla žádný problém. Rozhodně byl román doporučila všem, kdo mají tento žánr rádi.

Peter Swanson debutoval románem The Girl with a Clock a Heart a pokračoval dalšími třemi thrillery. Na zabití získalo cenu New England Society Book Award, Všechny krásné lži jsou jeho čtvrtým románem. Swansonovy knihy byly přeloženy do více než 30 světových jazyků a sklízí ohlasy napříč zeměmi. Fanoušci jeho díla vychvalují slovy jako působivé, poutavé, fascinující nebo znepokojivé. Peter žije se svou ženou a kočkou v USA ve státě Massachusetts a chystá pro své čtenáře další romány.

Peter Swanson přináší znepokojivý příběh s temnými postavami, které překračují veškeré hranice, a přitom bez úhony žijí ve svém světě.

Autor: Peter Swanson

Žánr: román