Vánoční tramvaj – 7 kapitol s vánočním čarovným příběhem

Jezdí také Ježíšek tramvají? Máte rádi dobrodružné příběhy s vánoční tématikou? Hledáte pro své začínající čtenáře milý a laskavý příběh o prvňáčkovi Víťovi? Daniela Krolupperová je autorkou novinky nakladatelství Albatros media, a.s., s názvem Vánoční tramvaj. Věřte, že se vám bude rozhodně líbit, tak jako mě.

Vítek je prvňáček a moc se těší na Ježíška, ale především na svého tatínka, který pracuje v cizině, kde staví domy a má se na Ježíška vrátit domů. Má moc rád tramvaje a ještě raději s nimi jezdí. Tatínek se zpozdí kvůli počasí a vypadá to, že se snad ani a nestihne na vánoce vrátit. Co vlastně stihne Vítek zažít? Co mu nakonec Ježíšek donese? Neváhejte a pusťte se do čtení.

Tato kniha se bude líbit malým, ale i velkým čtenářům, kteří mají rádi vánoční příběhy. Je bohatě ilustrovaná. Lucie Dvořáková si dala velkou práci, aby se ilustrace líbily velkým i malým čtenářům. Je autorkou krásných ilustrací, které ve vás vyvolají tu pravou vánoční atmosféru. Tato kniha je ideální na společné čtení i prohlížení. Na první pohled vás jako čtenáře zaujme titulní stránka, na které je tramvaj s křídly. Vyvolává to ve mě takový pocit lehkosti, těšení a volnosti, kterou děti před příchodem Ježíška zažívají.

Součástí knihy je také bonus v podobě pracovního sešitu, který si děti po přečtení této knihy mohou vyplňovat a přitom si tak zkrátit těšení na vánoce. Pokud jste pečlivě knihu přečetli, splnění úkolů v tomto sešitě pro vás bude rozhodně hračka. Najdete zde různé rébusy, otázky k obrázkům, jak se chováme v dopravních prostředích, co je správně a co ne, jaká telefonní čísla musíme znát, když potřebuje hasiče, záchrannou službu či polici, dále mnoho zajímavostí o zvířatech, hledání, vypisování slov a mnoho dalších. Tento pracovní sešit ocení i učitelky 1. tříd, které hledají zajímavé inspirace do vyučování či čtenářských klubů k ozvláštnění výuky.

Tato kniha je určena pro začínající čtenáře.

„Kvečeru Víťa s maminkou dojeli domů. Když vystoupili z tramvaje, uviděl Víťa na točně známého pana řidiče. Toho, co krmí strašidlo! Víťa poprosil maminku, jestli by chvilku nepočkala. potřeboval se na něco podívat. Tramvajové strašidlo ho totiž velice zajímalo. Zůstal však stát opodál, aby nebyl na očích. Co kdyby strašidlo vyplašil?“

Autor: Daniela Krolupperová

Ilustrace: Lucie Dvořáková

Žánr: publikace pro děti