Poslední velký den – strhující román o životě, lásce, nemoci

Hledáte nevšední čtení, které vás chytne již od první strany? Chcete si přečíst dojemný román o vážné nemoci, rodině i touze? Neváhejte a začtěte se do novinky vydavatelství Grada, kterou vydala pod značkou Cosmopolis v roce 2019.

Ava Greenová se dozvídá verdikt svého lékaře, že její výsledky jsou opět pozitivní. Rakovinu, kterou před třemi lety překonala se opět vrátila. Už odmalička má Ava jedno veliké přání. Chce se vdát. Její kamarádky se této informace chytnou a udělají vše proto, aby Ave prožila ten nejkrásnější den v životě. Seznámí se s fotografem Jamesem, který jí ten nejkrásnější den má celý zdokumentovat. Podaří se svatba Avě uskutečnit? Bude to pro ní opravdu ten nejkrásnější den v životě? Chcete s ní prožít ty nejkrásnější chvíle? Neváhejte a pusťte se do čtení. Rozhodně nebudete litovat.

Román ve mně bude dlouho doznívat. Byl opravdu dojemný a jedním slovem nádherný. Tuto knihu jsem si nevybrala náhodou. Tammy Robinsonová je autorkou knihy Normálně jiní. Četla jsem jí jedním dechem, opravdu se mě líbil a moc mě zaujala. Proto jsem neváhala a sáhla po románu Poslední velký den. Zaujala mě název a po přečtení anotace se měla „husí kůži“ a říkala si, zda tuto knihu zvládnu přečíst. Byla jsem si jistá, že se bude jednat o silný a velmi emotivní román. Zásadním tématem tohoto románu je nevyléčitelná nemoc hlavní hrdinky. Nemoc jménem rakovina, která bere vše, co jí stojí v cestě. A neptá se, zda je ten správný čas. Román byl opravdu velice silný a emotivní. Tato nemoc se mě opravdu dotýká, jelikož můj otec zemřel na rakovinu velice mladý. Bála jsem se tuto knihu číst, ale zaujaly mě pozitivní recenze na tuto knihu a chtěla jsem ji prožít na vlastní kůži a svůj strach z rakoviny překonat. Román rozhodně doporučuji všem, co mají rádi opravdové příběhy ze života.

„Láska nemá žádnou minulost ani budoucnost. Láska prostě je.“

Rakovina dokáže člověka přimět všechno zpochybňovat a nikdy mu nedovolí jednoduše vypnout mozek. Budu žít dost dlouho na to, abych dočetla tu knížku, kterou jsem právě rozečetla? Uvidím poslední epizodu seriálu? Využiju celou lahvičku hydratačního krému na ruce, který jsem si zrovna koupila? Jestli jsme tu „všichni z nějakého důvodu“, co je ten důvod? prožít život, který je pozoruhodný jenom tím, že se v něm nestalo nic velkolepého, a zatřepat bačkorama v požehnaném věku osmadvaceti let s tím, že tu zanechám jenom hrstku lidí, kteří budou truchlit nad tím, že mě svět ztratil? nezanechala jsem žádný odkaz jako Shakespeare nebo vynálezce kola, ať už to byl, kdo chtěl.

Tammy Robinsonová žije na Novém Zélandě se svým manželem, třemi dětmi a dvěma zvířecími miláčky. První knihu napsala v roce 2011 a od té doby píše neustále. Vydala již osm románů a v současné době pracuje na devátém. Již vyšlo: Normálně jiní (2018).

Novozélandská autorka Tammy Robinsonová se s vtipem a hlubokým porozuměním zamýšlí nad způsobem, jakým dokážeme plnit své sny, nad cenou, kterou jsme za to ochotni zaplatit, a nad sílou lásky, která nám umožňuje najít svou pravou rodinu.

Autor: Tammy Robinsonová

Žánr: román pro ženy

Vydáno: 2019, Vydala Grada pod značkou COSMOPOLIS, Praha