Objevuj s puzzle: Česká republika

Hledáte originální dárek pro své děti? Zajímá vás historie naší vlasti a chcete si složit puzzle a přitom se mnoho dozvědět? Jana Jůzlová je autorkou zajímavé  publikace Objevuj s puzzle: Česká republika, kterou vydala Euromedia Group, a.s. pod značkou Pikola.

Velké oválné puzzle s rozměry 1 x 0,7 metru se skládá z 205 dílků. Box se stavebnicí obsahuje puzzle a 32 stránkovou knížku, která je plná zajímavostí o naší historii různých krajů. Zajímavá broužura vás provede Českou republikou, základními informacemi o rozloze, počtu obyvatel, něco málo o naší historii, vzniku naší republiky, o státních symbolech, o starých pověstech českých, o naší výtečné české kuchyni, zmíní se o Praze, našem hlavním městě a projde jednotlivé kraje, v nichž vás seznámí s řadou zajímavostí. Na 32 stranách plné informací o naší republice najdete vše potřebné a rozhodně se nebudete nudit. Kniha je doplněna milými ilustracemi autorky.

Děti se hravou formou naučí, s jakými státy sousedíme, co je pro který kraj typické, co se tam vyrábí, případně jaké památky zde najdeme. Pomocí obrázků, názvů měst se vám puzzle bude lépe skládat.

Puzzle s knihou se mě moc líbilo. Se svými dětmi jsme měli puzzle za chvilku složené a bavilo nás to. Líbí se mě netypický oválný tvar puzzle, který moc hezky vypadá a zároveň se dobře skládá. Rozhodně je ocení učitelky mateřských škol, které si s dětmi chtějí osvojit základní informace o naší vlasti, o jejích památkách, či co je typické pro daný kraj hravou formou, nenásilně. Puzzle je bude bavit a zároveň se dozví řadu zajímavostí. Dále také učitelkám základnách škol k ozvláštnění výuky prvouky či vlastivědy, ale i rodičům, či prarodičům, kteří chtějí udělat radost svým dětem a vnoučatům a pořídit hezký dárek.

Co vás může v této publikaci rozhodně mile překvapit je množství zajímavostí v tak malé brožuře a rozhodně spojení puzzle s knihou je dobrý nápad.

Tuto knihu k recenzi jsem si vybrala náhodou. Jelikož s dětmi v mateřské škole máme celoroční projekt na téma „Cestujeme po krajích České republiky“ byla tato publikace i puzzle jasná volba. Myslím si, že jsem si zvolila dobře a rozhodně toho nelituji. Nejen, že jsem potěšila své děti doma, které skládaní moc bavilo, ale i ty v mateřské škole, kde pracuji. Za měsíc nás čeká opět další kraj a to Pardubický, takže se moc těším, až puzzle zase složíme.

Autor: Jana Jůzlová

Edice: Objevuj s puzzle

Žánr: knížka s puzzle