Venkovské sídlo – Bouřlivé časy

Chcete prožít emotivní příběh z válečné doby? Zajímají vás rodinné ságy? Druhý díl trilogie Venkovské sídlo s názvem Bouřlivé časy vás rozhodně nenechá chladnými. Tak se pusťte do čtení, určitě nebudete litovat. Čeká vás další příběh o úžasné ženě Francisce a jejím muži Walterovi.

Sedmdesátileté Francisce  konečně zvoní svatební zvony. Odjíždí na svatební cestu, kde spolu bilancují celý život, ožívají vzpomínky, od té doby se událo mnoho věcí a tím se řada situací vysvětluje. Nejvíce je ale trápí vztahy v rodině, které se snaží společně urovnat. Walter konečně může Francisce říci, co vše za války zažil, jaké hrůzy jej potkaly. Jak to nakonec vše dopadne? To už se nechte překvapit a pusťte se do čtení.

Rodinné ságy patří mezi mé oblíbené čtení. Mě tato sága velice zaujala a líbila se mi. Autorka má za sebou již úspěšnou trilogii Panský dům, který jsem netrpělivě sledovala, až vyjde. Ne jinak tomu bude i u novinky Anne Jacobsové s trilogií Venkovské sídlo. Autorka velice dobře popisuje děj knihy. Jazyk je srozumitelný a velice příjemný na čtení. Děj vypráví několik osob. Je to Sonja, Jenny, Mína, Walter, Ulli, Franziska. Neměla jsem problém se hned začíst do této knihy, i když děj vyprávělo několik osob. Bylo to opravdu příjemné čtení a rozhodně jí doporučím všem, co mají rádi rodinné ságy.

Na titulní stránce knihy je žena s kufrem přicházející ke krásnému panskému domu.

Anne Jacobsová – uchvátila čtenáře už svou třídílnou rodinnou ságou Panský dům, v níž vypráví příběh jedné bohaté německé rodiny před 1. světovou válkou, během ní a v poválečných letech 1923 – 25, která se stala absolutním bestselerem nejen u nás, ale i v mnoha dalších zemích. Ve své nové trilogii Venkovské sídlo autorka líčí osud jednoho starobylého panského sídla a přilehlého statku v severovýchodním Německu a přibližuje nám životní příběhy jeho obyvatel v těžkých dobách 2. světové války a po ní, až do 90. let minulého století.

Autor: Anne Jacobsová

Žánr: román pro ženy, Edice světový Bestseller

Vydáno: 2019, Euromedia, Praha – edice světový Bestseller