O Rozárce Čarodějné a zlobivém Pepíkovi – humorný příběh o jedné malé čarodějnici

Máte rádi pohádkového příběhy plné čar a kouzel? Hledáte pro své děti hezkou pohádkovou knížku? Petra Martišková je autorkou knihy O Rozárce Čarodějné a zlobivém Pepíkovi. Věřte, že nebudete litovat.

Co vás vlastně v této knize čeká?

Malá čarodějnice Rozálie Vilemína Čarodějná se stěhuje z lesa do města, kde začne chodit do normální školy. Už se nebude učit kouzlit a vařit lektvary, ale čeká jí psaní, počítání i čtení jako běžné děti. Vůbec se do ní netěší a moc by si přála, aby se mohla vrátit zpátky do lesa. Ve škole jí to nebaví a navíc je tam ten nejzlobivější kluk jménem Pepík, kterého kdy viděla. Pořád žaluje a dělá jí samou neplechu. Ve škole se stane jedna příhoda, kterou musí všichni společně vyřešit. Budou stačit kouzla Rozárky na tak zlobivého kluka? Najde se viník, který zničil krásnou výstavku z kaštanů? Čeká na vás humorný příběh plný kouzel a čar a nejen to.

Kniha se mě moc líbila a zaujal mě její námět o čarodějnici Rozárce, který je moc milý a vtipný. Autorka i ilustrátorka odvedla opravdu precizní práci, jelikož kniha se bude líbit jak dětem, tak i dospělým. Můj mladší syn má rád pohádky o nadpřirozených bytostech, bude on další, kdo se na knížku vrhne a přečte si jí. Autorka má zvláštní způsob vyprávění, který vás nutí číst dál a dál. Poutavě, humorně, s nadhledem popisuje jednotlivé příběhy o životě malé čarodějnici Rozárce. Kniha je rozdělena do 17 příběhů. Na začátku najdete předmluvu.

Knihu ilustrovala Marie Nováčková. S těmito ilustracemi se setkávám poprvé a musím říci, že ty veliké oči čarodějnice vás rozhodně upoutají.

Kniha je určena dětem od 7 let a nejen jim. Tuto pohádkovou knihu ocení i starší čtenáři, kteří mají rádi pohádky o čarodějnicích, kouzlech, ale také škole. Na titulní stránce najdete čarodějnici Rozárku v životní velikosti. Je tam hodně ušmudlaná o barvy, s krásnými culíky a barevnými mašličkami. Hned budete mít touhu si přečíst laskavý příběh o této malé holčičce.

Autor: Petra Martišková

Ilustrace: Marie Nováčková

Žánr: kniha pro děti