Hotýlek na Islandu – vydejte se za polární září do země ohně a ledu..

Máte rádi cestování? Chcete si na vlastní kůži vyzkoušet, jaké to ji spatřit polární záři? Neváhejte, popadněte deku, hrnek voňavé kávy či čokolády a pusťte se do čtení. Zažijete příjemnou pohodu, napětí, krásu Islandu ve stylu hygge a ještě mnohem více.

Lucy pracuje v hotelu, má skvělého přítele. Na první pohled je spokojená, ale opak je pravdou. V práci se dostane do velice nepříjemné situace, dostane vyhazov, přítel asi nebyl úplně tak upřímný. Rozhodně se změnit svůj život ze dne na den. Díky personální agentuře, která jí po ne příliš dobrých referencích z minulého zaměstnání nabídne práci v Hotelu Polární záře na Islandu. Hotel, který je poloprázdný, má špatné hodnocení a ještě k tomu pořádná zima na Islandu, to není příliš lákavá nabídka. Lucy hned po příjezdu lituje svého rozhodnutí.. Jednoho dne zažije pravou polární záři a rozhodne se ze svého pobytu vytěžit maximum, aby úroveň hotelu povznesla. Pracuje s Alexem, který se jí začíná líbit čím dále více. Ten ale skrývá tajemství, které se Lucy dozví. Jak to nakonec vše dopadne? Zůstane Lucy dále pracovat na Islandu? To už se nechte překvapit a pusťte se do báječného a pohodového čtení.

Kniha se mě moc líbila. Pátá kniha z řady Romantické útěky mě opět chytla za srdce, tak jako všechny. Čtení jsem si užívala do začátku do konce. Mám moc ráda romány z prostředí kaváren, restaurací, a o cestování. Je to velice příjemné. Kniha má 31 kapitol, 360 stran, zakončena epilogem a poděkováním. Titul s radostí doporučím všem, co mají rádi romány Julie Caplinové,  milovníkům cestování a nejen jim.

Obálka knihy mě velice zaujala. Působí na mě velice příjemný dojmem, sednout si k tomu stolu a dát si příjemně vonící čaj. Tak jak na mě krásně titulní stránka zapůsobila, takový byl i příběh. Pozitivní, milý příběh, který vás nenechá jen tak spát.

Co vás v knize může mile překvapit? Především poutavé vyprávění o Islandu. O velice zajímavém turistickém místě, kam bych se určitě ráda podívala.

Pátá kniha v řadě Romantických útěků vás bude rozhodně bavit. Jelikož jsem přečetla všechny knihy, které prozatím vyšly, román Hotýlek na Islandu byl jasnou volbou a vůbec jsem neváhala se pustit do čtení.

Už se moc těším na další knihu z této edice, která by měla vyjít v roce 2021 s názvem Čajovna v Tokiu.

Julie Caplinová je závislá na cestování a dobrém jídle. Neustále se snaží vypátrat dokonalý gin a je až nezdravě vybíravá, co se sklenic, toniku a ozdob týče. Mezi ochutnávkami ginu napsala svůj první román, který se odehrává v jednom z mnoha měst, jež během života poznala.

Jako PR ředitelka se několik let potloukala po Evropě a brala nejlepší žurnalisty zabývající se jídlem a pitím na novinářské exkurze (takzvané služební cesty), aby ochutnali gastronomické pochoutky v nejrůznějších městech v Itálii, Francii, Belgii, Španělsku, Dánsku a Švýcarsku. Byla to náročná práce, ale někdo to dělat musel. A právě tyto exkurze se staly inspirací k napsání série Romantické útěky.

Autor: Julie Caplinová

Žánr: román pro ženy

Vydáno: 2020, Vydala Grada pod značkou COSMOPOLIS, Praha